8/27/2014

Italy 2014 | Day 4

DINSDAG 19 AUG Hey, vandaag het verslag/dagboek/diary/whatever van de vierde dag van mijn vakantie. We hebben eerst de hele ochtend en middag een beetje rustig aangedaan (dat doen we redelijk veel haha) en aan het einde van de middag zijn we naar het dorpje Bevanga geweest, waar ik ook redelijk wat foto's heb gemaakt en waarvan ik er graag een paar wil laten zien.
















































In het dorpje hebben we eerst een ijsje gegeten en daarna zijn we naar een gebouw wezen kijken dat eerst een romeins theater was, maar waar ze in de middeleeuwen allemaal huizen op hebben gebouwd. Ook kon je kijken in een soort middeleeuws huisje, heel schattig en heel klein. Er was een ruimte waar de hele familie leefde en een ruimte waar ze visite ontvingen en dat was het dan. Er stond een heel kort bed in het kamertje waar ze dan met z'n allen in sliepen (het waren vaak redelijk grote gezinnen), heel apart om te zien. Ik heb binnen ook nog foto's gemaakt maar omdat het daarbinnen best wel donker was zijn die niet heel goed gelukt helaas, dus jullie moeten het doen met deze foto's. Ik vind dat ridderpak zo cool (stiekem ben ik altijd bang dat daar dan iemand inzit, don't ask me why haha). De dorpjes hier zijn allemaal zo leuk en gezellig <3

Love,
Maartje.



3 reacties:

Een reactie plaatsen